05 november 2008

Bloggen igång igen!

På vår resa genom Europa ner till Andalusien och vårt hus i sköna Nerja så fick vi inbrott i vår bil. Båda våra bärbara datorer, våra mobiler och en del annat stals. Nu har vi äntligen en ny dator. Vi fick vår son Johans bärbara dator och han kommer i stället köpa ny värstingdator till sig. Linus, vår andra son, installerade program mm och skickade sen ner datorn till oss i Spanien. Härliga killar!
Jag har även beställt ny dator till mig, leveranstid 4 veckor.

Jag fortsätter här berättelsen från vår resa genom Europa. Tyvärr förlorade jag ju många bilder som jag tagit under flera dagar så i början blir det mest text. Du som vill läsa om resan - börja nerifrån så faller dagarna förhoppningsvis på plats!

1 kommentar:

  1. Tror att jag äntligen förstått hur man gör för att lämna "kommentar". Kul att följa er resa genom europa fram till ert "paradis". Hälsningar Sanna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...