23 februari 2009

Utan ord

Fler bilder Utan ord finns hos Pumans dotter!

15 kommentarer:

  1. Bilden gör mig väldigt fundersam. Har svårt att placera henne. Prunkande växtlighet tyder på djungel.

    SvaraRadera
  2. Å härligt spännande foto, får tankarna att vandra :)

    SvaraRadera
  3. Spännande foto som får tankarna att vandra som sagt var!

    Ha det gott och kika gärna in hos mig! :)

    SvaraRadera
  4. Håller med föregående, man tittar flera gånger och rynkar pannan.

    SvaraRadera
  5. Hon ser ut som om hon gått vilse i djungeln. Ser lite sorgsen ut tycker jag. /Anette

    SvaraRadera
  6. Bilden är inte så exotisk som den ser ut. Den är tagen i Fjärilshuset i Haga, Stockholm! Men där inne är det förstås tropiskt/subtropiskt klimat. Det fanns flera liknande skulpturer där bland all växlighet. Riktigt fint tycker jag.

    SvaraRadera
  7. Som sagt tidigare ett spännande foto tills jag läste din förklaring till bilden.

    mitt utan ord har jag på
    http://resagenomlivet.blogspot.com/

    om Du känner för att kika in där.
    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  8. Då passar nästan min kommentar på en annan bild in här med... om hur underbart det är med ställen dit man kan fly när det blir för grått och kallt. Eller ka man ju flytta till Spanien ; )

    En staty mitt i västligheten. Inte som det hade varit ute i den riktiga djungeln antar jag, men fint är det iaf.

    SvaraRadera
  9. Ser att din bild är från Haga men man kan säkert gå runt och känna som om man var lååångt borta i världen/Lis

    SvaraRadera
  10. Liten sorgsen staty, håller med de övriga!! Spännande och tankarna vandrar verkligen!
    Fint =)

    SvaraRadera
  11. Är det ett av dina egna konstverk? Bär flickan på frukt? Kanske som hon skördat i närheten?

    SvaraRadera
  12. En indianflicka i djungeln. Tänker på min dotter och vilket liv hon kunde ha levt där i Amazonas djungel. Fin bild.

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag måste besöka dig också. Jag kommenterar ingenting och säger bara att den är fin. Hadet med dig!

    SvaraRadera
  14. Hade aldrig kunnat gissa på Hagaparken. Flickan ser ju mera ut att komma från min kontinent.
    Det ser härligt ut!

    SvaraRadera
  15. Ja verkligen exotistkt för att vara i sverige. mycket vacker. här är vi ju mer vana vid trädgårdstomtar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...