24 maj 2009

Bildligt talat

Fler bidrag kan du se hos Mimo!

11 kommentarer:

  1. En bild säger mer än ord och det var
    en rejäl ko/tjur som ser väldigt
    respektingivande ut.

    Jag zoomade rejält när jag fotade
    mot slalombacken och min kamera
    är ingen värsting. Men snöhögarna
    syns ialla fall :-).

    Önskar dig en fin vecka

    strömma

    SvaraRadera
  2. Mm.. kossa mu!
    Har hon kalvar i magen tro?

    Eller pustar hon bara ut en smula som kor brukar göra? :)

    Ha det gott!
    Anna

    SvaraRadera
  3. Jag gillar kor.. inte tjurar.. de är så rogivande och så levererar de ju till bregottfabriken;-)

    SvaraRadera
  4. Det är svensk sommar när kossorna finns i hagen.

    SvaraRadera
  5. Jag fotade den här kossan i går. Hon låg för sig själv i kohagen och magen var såå stor. Det såg ut som om hon skulle föda när som helst. Lite gripande!

    SvaraRadera
  6. Filmmuséet ligger i min stad, Kristianstad.. K-town var ju en av de första filmstäderna för många år sedan:-)
    Ha de..

    SvaraRadera
  7. Oj, det ser verkligen tungt ut! Förstår att hon vilar sig i gröngräset...

    SvaraRadera
  8. Min kisse är inte riktigt lika stor så ´kossan föder nog först. Kan vi får en kalvbild sen tro?

    SvaraRadera
  9. Inte skendräktig, hon ska snart kalva. Men kon ser så ensam ut och orkar inte stå upp. /Amanda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...