27 maj 2009

Ordlös onsdag - Parallella

Fler ordlösa bidrag finns här!

6 kommentarer:

  1. Ett gammalt spår som leder vart...En järnvägsspår till en färja kanske. Men den ser inte ut att användas så ofta längre.
    Gillar din fruktskylt också!
    Såg att någon fick upp reklam när de kommer in till din blogg. Det är samma sak för mig fast jag får upp en sida som heter "Mercado Livre". Det händer aldrig någon annanstans...annat än de som har reklam i bloggarna. men det här kommer i ett popupfönster som då blockeras eftersom jag har den inställningen.
    Bara så att du vet...
    Ha en skön onsdag!

    SvaraRadera
  2. En så gammal, smalspårig järnväg.

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker räls! tack för din kommnetar hos mig! Christina

    SvaraRadera
  4. En nedlagd smalspårig järnväg.
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Spåren leder rakt ut i vad?
    Tankarna far iväg när jag ser dina spår.
    När jag var barn fanns en sån räls som ledde till en pråm där man transporterade stockar över en lite sjö.

    SvaraRadera
  6. En gammal räls som påminner om svunna tider.Fint fotat. Anita

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...