14 juni 2009

Bildligt talat

Fler ordlösa bidrag kan du se hos Mimo!

11 kommentarer:

  1. Din länk gick till förra veckans bildligt. Men nu är jag rätt här och kollar in din fina kise som är helt underbar:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, dom har en förmåga att ha koll på läget;)

    annette

    SvaraRadera
  3. Får jag inte mjölk snart!

    SvaraRadera
  4. På spaning ser det ut som på den skarpa blicken.

    SvaraRadera
  5. "Ops.. tagen på bar gärning" jag när jag såg bilden. En underbar bild!
    /Majsan

    SvaraRadera
  6. Härlig färg på kissen som sitter och spanar/Lis

    SvaraRadera
  7. Husmusen, har gett sig av. Nu finns bara katten kvar. Den ser mjuk och go ut, verkar vara på sin vakt. /Amanda

    SvaraRadera
  8. Nu så hittade jag rätt!
    Kattälskare som jag är så fullkomligt jag avgudar detta foto.
    Är det din katt?

    SvaraRadera
  9. Den blicken talar för att nå´t har varit i görningen. Nå´t man kanske inte borde, nå´t som matte inte gillar, men som jag gjort ändå ;-)

    SvaraRadera
  10. Tyvärr är det inte min katt. Men den kommer ett par gånger varje dag på vår tomt. Kollar om det finns någon mjölk eller Ok kanske något vatten att dricka från mina fågelbad/kattfat! Den är lite skygg än så länge.

    Tyvärr kan jag inte ha katter nu när jag är borta halvårsvis. Men tidigare har jag haft många katter och kattungar (längtar)! Det är så ljuvligt! Men jag är tacksam för våra katter som knallar på vår tomt ändå!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...