19 augusti 2009

Ordlös onsdag - TOM

Fler bilder på temat TOM hittar du här!

15 kommentarer:

  1. En vacker bild på en tom gata.

    Ha det gott // Nettan

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig gata, tack för din kommentar hos mej.

    SvaraRadera
  3. Mmmmm, vilken vacker gata. Skönt innan alla människor hunnit infinna sig :-)

    SvaraRadera
  4. Ja den gatan var tom ,men den var väldigt vacker...ha det gott

    SvaraRadera
  5. En tom men så vacker gränd - älskar dessa stenprydda gator :)
    Ps igår var vi och höll i Canonkameror för att känna hur de känns :) Ännu inget inköp men det lutar åt 50D :)

    SvaraRadera
  6. Vackert foto på en tom gränd.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Mycket vacker tom gata med fina kullerstenar. Ser lite öde ut..
    Tack för dina ord i min blogg.Det tomma huset hos mig har bara varit ett tomt hus, just för att det används till militära övningar och brandövningar! Märkliga byggnader, lite kusliga. Ha en bra dag/Anna

    SvaraRadera
  8. Hej!

    En härligt folktom gata, Spanien?

    Må gott, önskar Irene

    SvaraRadera
  9. Gillar dessa trånga gator och det kullerstens liknande underlaget är kanon. Pricken över i är den vackra llyktan längre bort. Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  10. En mycket vacker gata! Fin tolkning!

    SvaraRadera
  11. Lugnt, stilla och tomt. En njutning när man får vara alldeles ensam en stund.

    Jo, visst är det lite figurer på tomten hos mig, legofigurer:)

    SvaraRadera
  12. En tom bakgata i Spanien med tanke på de utranpåliggande rören. Vacker.

    SvaraRadera
  13. Jättebra bild till temat. Bra val av motiv.
    Du skrev sist att min blogg upptar över hela din skärm. Det kan bero på vilken uppläsning du har på den. Min blogg är 800px bred.
    Om du undrar något varför jag skriver från den här adressen, så har jag en blogg på blogger också, där jag lagt upp mitt inlägg till Ordlös Onsdag. Du får följa mina två bloggar tills vidare tills jag går över helt till mitt konto på blogger.
    Hade fint!

    SvaraRadera
  14. En vacker stengränd som ser mycket tom ut. Härlig bild!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  15. Tänker lite på låten lyckliga gatan när jag ser din bild. Fint fotat och visst är den tom.
    =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...