15 september 2009

Reflektion - foto 170/365

GRATTIS GRATTIS! Idag fyller min blogg 1 år!

Jag startade bloggen för att jag ville berätta i ord och bild om min resa genom Europa ner till Andalusien och Spanien som många var intresserade av. Men allt blir inte som man tänkt sig. På vägen ner, i Nice, fick vi inbrott i bilen och de tog våra bärbara datorer, mobiltelefoner mm. Massor av bilder som jag överfört till datorn försvann. Så reseberättelsen blev mest en förkortad berättelse i efterhand. Först i november fick jag min nya dator och sen kunde jag börja med mina inlägg igen!

Eftersom jag är debattglad och intresserad av det mesta inkl in- och utrikespolitik så hade jag tänkt skriva mycket och lägga in en del bilder. Men sen upptäckte jag ju alla fotoutmaningar och alla fina foton som bloggare la in. Jaha sen blev jag såld förstås. Fotograferat har jag gjort i flera år och nu blev det ännu mer fotande. Och bloggen - ja den är väl nu närmast en fotoblogg. Men visst är det roligt - både att fotografera och bildbehandla och se alla härliga bilder som finns här på nätet. Och alla nya bloggvänner ... Ja det har varit ett roligt och utvecklande år och tack alla som har tittat in och kommenterat! Nu är det bara att fortsätta på den inslagna vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...