01 november 2011

Ge mig ett A .../Give me an A ...

Ordlös Onsdag, Wordless Wednesday

11 kommentarer:

  1. thanks for joining us with this wonderful photo! happy ww :)

    SvaraRadera
  2. How beautiful and stunning

    Happy WW!

    SvaraRadera
  3. Vacker Arkitektur i Alhambra, Spanien!

    SvaraRadera
  4. Ja, va ska man säga? Himla vackert!

    SvaraRadera
  5. Vilken fasad! *blir kliig i fotofingrarna*

    SvaraRadera
  6. Funkar ju på flera nivåer. ;-)
    Vilket snyggt foto! Arkitekturen är verkligen vacker. :-)
    Imponerade mycket på mig för en massa år sedan (på en tågluff sent 70-tal besökte jag Alhambra).

    SvaraRadera
  7. Åhhhhhhhhhh Alhambra! En av mina drömmars resmål! Och absolut ska jag uppfylla den! Så vackert !!

    SvaraRadera
  8. Jisses .. det var ju jätte vackert :)
    kram7Mimmi

    SvaraRadera
  9. Wooowwww det ser ut som spets. Det är inte klokt vad de kan.
    Underbar bild.
    Mysig helg.
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...