30 november 2011

Ordlös Onsdag - INFORMATION

Ordlös Onsdag

12 kommentarer:

  1. Härlig information för en hågad turist kan tänkas :-)

    SvaraRadera
  2. Där kan man nog hitta mycket bra information om man ska ut på utflykt!

    SvaraRadera
  3. Kanskje noe informasjon jeg kan komme til å få nytte av, en gang.
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  4. Også em form for information. Men jeg vil nu nødig bruge kortet, hvis jeg var bilturist.

    SvaraRadera
  5. nyttig informasjon for noen og hver!
    -Margit-

    SvaraRadera
  6. En dajlig information över ditt Spanien .. för det är väl där du trampar dina sommarfötter just nu eller .. ?

    SvaraRadera
  7. Turistinformation det är bra det.

    SvaraRadera
  8. Härlig information, som ger mig en stund att drömma mig bort!

    SvaraRadera
  9. Flott info! Om noen få dager reiser jeg til Spania! Weeeee! :D

    SvaraRadera
  10. Vilken trevlig karta med tydlig och bra info.

    SvaraRadera
  11. mmmm nu längtar jag ju dit igen ...

    SvaraRadera
  12. Oh, jag älskar kartor, dom ger verkligen mycket information. Jag kan bli sittande länge och färdas i tanken. Kan bero på att jag varit kartriterska en gång i tiden.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...