08 februari 2012

Surrealistiskt




13 kommentarer:

  1. Nog blev de surrealistiska, dina läckra jordgubbar! Vet inte om jag skulle våga smaka på dem ... de röda ser allt godast ut!

    SvaraRadera
  2. Läckert men jag föredrar nog mina röda;-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt är det men jag tror inte jag stoppar dem i munnen.Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  4. Åh, jag som älskar limegrönt! Sådana skulle jag börja odla på en gång - om det gick förstås;-) /Anette

    SvaraRadera
  5. Det var bærene sine det. Jeg vil ha de blå :-)
    Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  6. Läckert kul.

    SvaraRadera
  7. WOW!!! Du kan din PS. Jordgubbarna är helt otroligt bra!!!

    SvaraRadera
  8. Ojsan här var det gubbar i olika färger. De ser faktiskt giftiga ut de blå och gröna men visst gröna gubbar har jag hört talas om. Bra och kul på temat av dig.

    SvaraRadera
  9. Konstigt: gillar blåbär och lime men varför vill jag att jordgubbarna skall vara röda? :)

    SvaraRadera
  10. OJ de bären ser då overkliga ut. Blir mer och mer taggad på PS när man kan fixa så här kuliga bilder.
    Men håll med om att de blå ser ganska läbbiga ut.

    SvaraRadera
  11. Uaaah, vilken effekt du fått fram. Dom röda ser läckra ut, men dom gröna och blå riktigt läskiga och giftiga. Snyggt gjort!

    SvaraRadera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. OOOPS! Jag har varit inloggad på fel konto! Du kan väl ta bort de kommentarer du fått från "Cloetta"?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...