01 augusti 2014

SVALKA / COOL

 Ordlös lördag


10 kommentarer:

  1. Svalt, vackert och lockande! Ljuvlig färg på vattnet som slår in mot stranden!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen svalt och skönt ut;-)
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  3. Ja dette ser deilig ut. Sikkert godt å kjøle seg ned der ved behov. -Margit-

    SvaraRadera
  4. Vacker skummande svalka i solen!

    SvaraRadera
  5. Ser så innbydende ut ... så lenge det er over 22 grader så nyter jeg avkjølingen!

    SvaraRadera
  6. Åh, så skönt, säger jag och har precis kommit tillbaka från en simtur i Öresund.

    SvaraRadera
  7. Det ser verkligen lockande ut!

    SvaraRadera
  8. Efter morgonens explosiva åskväder har värmen kommit tillbaka.
    I hjärnan framkallas just en sådan bild som du publicerat - av längtan!!
    Tack för att du orkade ta dig i genom bildspelet!

    SvaraRadera
  9. "Ut mot havet."
    Det er en virkelig avkjøling

    Ønsker deg en cool søndagskveld ;-)

    SvaraRadera
  10. Jag behöver nog inte saga att jag älskar din blog? :) Jag gör det!! :)

    Din pool, den du, den var inte att leka med, tror det var den finaste pool jag sett :)

    Tack kära du för allt fint du delar med dig av, man stornjuter av att få se.

    Kram Tammy

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...