19 december 2014

NÄRA / CLOSE

 Ordlös lördag


18 kommentarer:

  1. Ahh, jag var med min väninna till Torrevieja nu i maj, min första utlandsresa, det var fint i Spanien, hon har lägenhet där :D Fin bild du bjuder på, nära på fler sätt.

    SvaraRadera
  2. Verkligen nära varandra! Vilket vackert konstverk!

    SvaraRadera
  3. Så vakkert.
    Er det du som har laget?
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2014/12/20/nara/

    SvaraRadera
  4. A stunning piece of art work. Love the suggestion of delicate and intricate silhouette.

    SvaraRadera
  5. Va läckert, tog ett litet tag innan jag såg fiskarna :-)
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  6. Närhet. Så stilla och ändå så full av sprittande liv. Älskar de där firrarna och din bildkomposition.

    SvaraRadera
  7. Gillar såväl konstverket som din komposition av bilden!

    SvaraRadera
  8. Den gillar ajg :) FInt konstverk som du fotat väldigt bra med ostörd bakgrund!

    SvaraRadera
  9. Vilken läcker skapelse, fiskmotiv och människomotiv i ett!

    SvaraRadera
  10. Vackert konstverk... och vackert foto!

    SvaraRadera
  11. De är nära varandra och du är nära motivet, fin bild!

    SvaraRadera
  12. Snyggt, och så en oemotståndlig blå himmel där bakom :)

    SvaraRadera
  13. Läckert! Säger som Marit oemotståndlig himmel där bakom, annat är det här. Fint fångat på temat. En God Jul vill jag önska dig!

    SvaraRadera
  14. Rett og slett vakkert.
    Takk.
    Ha en vakker dag )

    SvaraRadera
  15. Vackert - o den blå himmeln avundas jag i "novembermörkret"!!

    SvaraRadera
  16. Merry Christmas in peace and much love!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...