30 juni 2015

DELAD





13 kommentarer:

  1. Fiks gjort.
    Den delingen har jeg ikke sett før.
    Ha en deilig dag.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2015/06/30/her-blir-det-delt/

    SvaraRadera
  2. Kul och annorlunda!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Kul och annorlunda!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Ser mysigt ut där skulle man sitta och
    ta en kall öl eller ett glas vitt vin;-)
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  5. Gillar nallarna i fönstren, de verkligen delar med sig av gemyt.
    /Kiki

    SvaraRadera
  6. Uppdelat inne och ute, höger och vänster, människor som delar en måltid... Mycket delat här :) Läcker restaurang :)

    SvaraRadera
  7. Där har en kreativ person tagit hand om skyltfönstren, hur mysigt som helst!

    SvaraRadera
  8. Vilken trevlig restaurang och mycket delat. Den ser lite positivt annorlunda utifrån. Där skulle jag gärna göra ett besök :)

    SvaraRadera
  9. Kul fasad! Och nallarna får dela på "övervåningen"!

    SvaraRadera
  10. Kul fasad! Och nallarna får dela på "övervåningen"!

    SvaraRadera
  11. Kul bild med nallar som tittar ner på gästerna:-) Delat helt klart ser nästan ut som om ett par vore delat vid middagsbordet också om man inte tittar så noga. Bra delat

    SvaraRadera
  12. Tänkte bara tillägga att när du kommenterar och man trycker på din länk så kommer man till din gamla blogg. Tog nån vecka innan jag förstod att det var du, men nu när jag vet så hittar jag ju ändå till din sida :) Men då vet du i alla fall.
    Och visst var det smultron och mörk choklad till min fika! Så gott!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...