29 juni 2009

Åtta - foto 123/365

Åtta små olika glasdjur. De verkar trivas tillsammans!

1 kommentar:

  1. Aha, lite glasdjur, Rubens rabatter( http://rubensrabatter.blogspot.com/, vet dock inte vilket inlägg) på en annan blogg, använde för ett tag sedan just små glasdjur och satte in i bilden.
    Den jag kommer ihåg mest på var Pingvinglasdjur på vaniljglass såg verkligen ut som den var på Nordpolen (eller är det Sydpolen dom bor på?)

    Tack för Kommentarer på 365! Vet att det var väldigt många och en salig röra denna gång, brukar vara färre jag lägger ut.
    Ett fel jag gjort är att jag skrivit Författare till bilden med Frisörfönster "Lasse maja" det skall var Yrke.
    Så just i det sista 365 får jag helt enkelt skylla iag själv MEN jag höll på att tappa bort dom så jag valde att publicera alla på en gång.

    Dina dussin med kulorna tycker jag om då det är både färgglatt och framför allt att du speglas i kulorna. Man tänker sig annars samma sak av et dussin men det behöver det ju inte vara så du väckte mitt tankesätt lite grann där.

    Klockan är annorlunda utan siffror, jag är nog lite gammalmodig och vill ha siffror.

    /MB

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...