19 juli 2009

Bildligt talat v 30

Fler bilder utan ord kan man titta på här!

9 kommentarer:

  1. Den skulpturen skulle jag vilja ha i min trädgård.

    Mina fåglar, är lite lek då det är fastskruvade siluetter på väggen tagit från en bil i fart...hihihih MB

    SvaraRadera
  2. Vilken varm skulptur... Mysigt!

    SvaraRadera
  3. Mysig skulptur du fångat.. Apropå hinken så är det meningen att den ska representera allt regnvatten vi fått på ett par dagar här nere i Skåne;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar staty... man blir varm i hjärtat.

    Kul att du gillar mina bilder från festivalen. Nu ligger de sista uppe:) Så snart är jag "back in the game" igen, med de vanliga bilderna.

    Ha det gott! Kram Ulrica

    SvaraRadera
  5. Vad heter skulpturen, Moderskärlek? Håller med andra, finns värme i den skulpterade stenen. Vacker! Tack för din kommentar. Tyvärr har inte blogg.se den möjligheten, att göra bilden större. Sorry.

    SvaraRadera
  6. Tittar lite. Du har mer kvalité i dina bilder nu.

    SvaraRadera
  7. Men jag gillar inte pop upreklamen som dyker upp här.

    SvaraRadera
  8. Artlover - jag är jätteledsen för popupreklamen. Jag har ingen aning om varför och hur den kommer upp hos dig. Kan du inte blockera den?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...