13 november 2012

Rektangel

Trevligt sommarnöje!


8 kommentarer:

  1. Den väderbitna gamla träbocken är riktigt läcker med eller utan meddelanden!

    SvaraRadera
  2. Härlig bild så här i vinterkylan;-)
    Ha en bra dag;-)

    SvaraRadera
  3. Jag ser många rektanglar, både på föremålet och i skuggan. :) Får mig att tänka på de rektangelformade häcken i Generalife. Du kanske såg något liknande här.

    P.S. På tv visade de bilder på snö i Granada igår (massor, och det var inte i bergen om jag fattade rätt) men du verkar ha det varmt och skönt.

    SvaraRadera
  4. Åh, jag kliver gärna in och ser mig omkring en stund :0)

    SvaraRadera
  5. Många rektanglar och ett inbjudande meddelande. Skulle gärna promenera där en stund. Och visst är träbocken läcker.

    SvaraRadera
  6. Detta var något som vi höll på med i många år.
    Jag är medlem i trädgårdsamatörerna.De har massor av vackra trädgårdar man kan besöka.
    Mysig bild. Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  7. Träbocken ser klart inbjudande ut.
    Säkert intressant ta en liten promenad inne i den trädgården. :-)
    Bra att stationen hade så mycket ljusinsläpp med tanke på var den ligger, gjorde tågbytet glatt.
    Tack för din kommentar.

    SvaraRadera
  8. Det där är trevligt att gå på, man kan komma in i privata trädgårdar då.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...