12 april 2013

Min ort/My city

Ordlös lördag

13 kommentarer:

  1. Jo, jo Strängnäs, härliga räkmackor och mysiga promenader.

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker sommarvy. Strängnäs är vackert med sina gamla hus och närheten till vattnet. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Fint när det finns vatten i sin närhet... tror dig, att du bor så härligt här... ser fint ut med båtar o vatten i din stad :)Tyckte det var svårt med en enda bild beskriva sin stad.

    SvaraRadera
  4. Vacker vy från en småstad! Skönt att ha vatten och båtar så nära. Kan inte minnas att jag har sett väderkvarnen när jag har besökt Strängnäs. Får kika efter den nästa gång.

    SvaraRadera
  5. Strängnäs är en fin liten stad. Härlig att besöka på sommaren och promenera runt i. :-)
    Vackert foto!
    Min länk, http://erik56.blogg.se/2013/april/min-stad-2.html
    Svårt att kommentera, har du ändrat?!

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig väderkvarn. (Jag har nog aldrig varit där, tror jag...)

    SvaraRadera
  7. Så charmigt det ser ut! Jag jobbade i Försvarsmakten förut och har träffat många som bor i Strängnäs, men aldrig varit dit. En miss förstår jag nu!

    SvaraRadera
  8. Nämen, nu ser det ut att gå bra att kommentera hos dig. Funkade inte alls när jag provade på förmiddagen. Nå..nu var det ju "Din Ort" som ska kommenteras ;-) Nu har jag glömt bort hur bilden såg ut och måste hoppa bort eller öppna ett nytt fönster. Lite knasigt. Öppnar ett nytt fönster. Där, Strängnäs !! Ser ljuvligt ut. En riktig sommarstad. Säkert fin även på vintern men då kan det ändå vara skönt att resa bort till lite varmare breddgrader. Ha en skön fortsatt helg !

    SvaraRadera
  9. Mycket fin sommarbild från din ort!

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig vy! Kvarnen är ett vackert landmärke.

    SvaraRadera
  11. Fin reklam för lilla Strängnäs. Ort som har hög mysfaktor - inte minst för vattnet..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...